Descriere

Recrutăm pentru o respectată și premiată rețea de distribuție de mărfuri paletizate din Marea Britanie și Europa, prezentă în Romania de peste 10 ani

FIELD SALES MANAGER 

Având o poziție cheie în cadrul Departamentului Comercial, Field Sales Manager (FSM) este responsabil cu atingerea obiectivelor de vânzări ale companiei precum și de managementul și dezvoltarea forței de vânzări proprie și a partenerilor, la nivel național.

Obiectivele strategice ale Field Sales Manager sunt: atingerea obiectivelor de vânzări și dezvoltarea business-ului din punct de vedere comercial și, managementul forței de vânzări (structură, dimensionare, pregătire, monitorizarea performanței, recompensare și motivare), la nivel național.

Candidatul poate fi locat în București, Sibiu sau Cluj Napoca; de preferat în București.

Field Sales Manager (FSM) raportează către Commercial Manager.

Responsabilități

  • colaborează în strânsă legătură cu reprezentanții regionali (BDM) pentru atingerea obiectivelor de vânzări și management al echipei de vânzări a partenerilor
  • propune obiective de vânzări împreună cu planuri de acțiuni pentru atingerea lor
  • identifică oportunități de dezvoltare a business-ului și propune idei pentru atragerea lor
  • analizează constant portofoliul de clienți, piata, concurența, pentru a adapta corect oferta la cerințele pieței dar și pentru a defini direcții noi
  • propune acțiuni și campanii pentru atragerea de clienți noi dar și pentru fidelizarea celor existenți
  • evaluează permanent structura forței de vânzâri a partenerilor și se asigură de o dimensionare corectă a acesteia în funcție de strategia de vânzări
  • acordă suport BDM în procesul de recrutare a forței de vânzări a partenerilor
  • monitorizează indicatorii de performanță a activității de vânzare a membrilor echipei și propune planuri de îmbunătățire
  • urmărește planurile de dezvoltare profesională a fiecarui reprezentant de vânzări (SR) și oferă suport în parcurgerea lor
  • construiește sisteme performante de motivare și recompensare a forței de vânzări
  • gestionează proiectele de stimulare a echipelor de vânzări a partenerilor la nivel individual și pe echipe; stabilește criteriile, mecanismele, premiile, monitorizează rezultatele și evaluează performanțele

Educatie + Experiență

  • experiență într-o poziție similară sau echivalentă minim 2-3 ani
  • studii superioare
  • cursuri în management reprezintă un avantaj
  • experiență în utilizarea Office și CRM
  • expertiză în oferirea de suport în procesele de dezvoltare de tip training, mentoring și coaching
  • gândire strategică, o bună capacitate de analiză
  • inițiativă și orientare către atingerea obiectivelor
  • experiență în construcția echipelor de vânzări
  • experientă în evaluarea, pregătirea și dezvoltarea profesională a echipei
  • foarte bună capacitate de comunicare și relaționare, ascultare activă și empatie
  • abilități de a inspira și convinge
  • flexibilitate
  • disponibilitate de deplasare
  • permis categoria B

Alte beneficii

  • salariu fix +1500 euro
  • bonus lunar în funcție de obiective
  • bonus anual pentru realizare de target
  • prime de Paște și Crăciun
  • tichete de masă 20 lei/zi
  • abonament la servicii medicale
  • cazare și diurnă pentru deplasări
  • mașină full dotată, laptop, telefon, alte instrumente de lucru

Rezumatul jobului

  • Publicat în08.06.2021
  • PrioritateHigh
  • Tip jobFull time
  • Locația jobuluiBucurești, Cluj Napoca, Sibiu
  • Experiență2+ ani într-o poziție similară
  • Salariu net+1500 euro net
  • Termen limită30.06.2021